trying
to reach
the future
tag please or die

kikih says hi



Hello my name is Rizky Amelia, but peeps call me Kikih. Now I'm studying at The London School Of Public Relations, Jakarta. Majored in Mass Communication. Now I'm in semesters six. And this is a blog for all the tasks I have done while studying at LSPR.

click : Blog Twitter Facebook Myspace Plurk Tumblr
affiliates

Photobucket Aji Virna Photobucket Aliza Photobucket Anggita Photobucket Annisa Photobucket Baiti PhotobucketBakti PhotobucketDanar Photobucket Elvira Photobucket Fitri PhotobucketGleno Photobucket Intan Photobucket Maya
Photobucket Laura Photobucket Nadea Photobucket Nadya Photobucket Okti Photobucket Rita Photobucket Sally Photobucket Tasya Photobucket Yohana Photobucket Yossefina PhotobucketVicky
Wednesday, April 7, 2010 @ 9:02 PM
Making a Blog
Pada salah satu mata kuliah di semester 5 kemarin, kami diharuskan membuat sebuah blog tentang keseharian kami, dan sesuatu yg menarik. Penilaian blog ini dilihat dari isi, dan design. Saya yang kebetulan memang sudah blog-ing dari 2tahun lalu. Saya juga senang bermail html code untuk mengedit layout saya. Jadi berikut ini ada lah Blog milik saya, dan beberapa teman saya yang blognya saya edit.

clickable :)
back to top?
monthly archive

April 2010
recent entries

Indonesian Political System - Keterlibatan Militer... Media and Entertainment Cultural Anthropology - Masalah Kebudayaan Nasiona... Desktop - Proposal Presenter Media Relations - Metodologi Surat Kabar Investigate Reporting - Keunikan DIbalik Jalan Sur... Investigate Reporting - Kamar Jenazah RSCM Menyimp... Investigate Reporting - Aksi Waria Mengenal Indonesia Lewat Museum Nasional Museum N...
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS